Зробити бронювання номеру в «Згарді» або отримати більш детальну інформацію Ви можете зателефонувавши за наступними номерами телефонів:

+38 (067) 600-1-600, +38 (050) 286-9-042

або написавши на електронну пошту: info@bukovel-zgarda.com.ua

УМОВИ БРОНЮВАННЯ

Бронювання номеру підтверджується попередньою платою (внесення депозиту) в розмірі 50 % від загальної суми в триденний термін з моменту оформлення бронювання. В іншому разі бронювання вважається анульованим.

В разі скасування бронювання не менше ніж за 14 діб до дати заїзду завдаток повертається за мінусом 5 % від перерахованої суми (внесеного депозиту). При скасуванні бронювання менше ніж за 14 діб – завдаток не повертається.

При скасуванні бронювання на період з 31 грудня по 05 січня завдаток не повертається.

 

ЛІТНІЙ СЕЗОН

З 1 ЧЕРВНЯ ПО 31 СЕРПНЯ

Категорія номеру

Ціна

Стандарт

(на двох осіб)

860 грн./доба

При бронюванні від 2 діб - 680 грн./доба

Стандарт Плюс

(на двох осіб + 1 додаткове - диван)

960 грн./доба

Люкс

1100 грн./доба

Вілла

(на 8 осіб)

4000 грн./доба

У вартість входить користування кухнею.

Комплекс ЗГАРДА

(на 45 осіб + 8 додаткових)

За попередньою домовленістю

Мансарда

За попередньою домовленістю

 

Сніданок та вечеря включені у вартість проживання.

 

Користування конференц-залом, Smart-TV, Wi-fi безкоштовно.

Розміщення дітей до 5 років безкоштовно.

Додаткове місце – 260 грн./доба.

 

Зверніть увагу! При заселенні додатково сплачується туристичний збір – 1% від загальної суми проживання. 

Дані правила встановлюють внутрішній розпорядок проживання в «Згарді», правила користування майном готелю і обсяг наданих послуг.

Діяльність закладу регулюється «Правилами користування готелями й аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг» від 16.03.2004 № 19, Законом України «Про туризм» та іншими законами України.

Розрахунковий час:

Розрахунковий час – 12:00.
Поселення з 14:00 до 18:00.
Режим роботи – цілодобовий.

Поселення. Для поселення необхідно показати паспорт (або інший документ, що посвідчує особу) та заповнити анкету встановленого зразка.

Бронювання номера, передоплата. У разі попереднього бронювання і його підтвердження, гарантується збереження за гостем номера, вказаного у бронюванні. У разі внесення передоплати, сплачена вартість зараховується до оплати фактично наданих послуг.

Проживання менше доби. При проживанні менше 24 годин, оплата стягується за добу, незалежно від розрахункової години.

Укладення договору. При оформленні проживання гість ставить свій підпис на реєстраційній карті, що підтверджує укладення договору на надання послуг. Ключ від номера заборонено передавати іншим особам.

Розміщення дітей. Діти до 5 років розміщуються безоплатно без надання додаткового місця.

Паркування автомобіля. Гостям, що приїжджають власним транспортом, надається безоплатне паркування на території, при наявності місць.

Домашні тварини. Перебування будь-яких тварин можливе при попередній домовленості.

Куріння, спиртні напої, наркотичні речовини. В номерах і в приміщенні куріння заборонене. Розпивати спиртні напої, вживати наркотичні речовини – ЗАБОРОНЕНО.

Користування сейфом. Кожний номер оснащений сейфом, який використовується гостем для зберігання цінних речей. За втрату грошей, іноземної валюти, цінних паперів, кредитних карт, ювелірних виробів та інших цінних речей адміністрація відповідальності не несе.

Дотримання тиші. З 22:00 до 8:00 всередині будівлі й на території слід зберігати тишу, обов’язкове попередження адміністратора при поверненні в готель після 22:30.

Правила техніки безпеки. В номерах заборонено користуватись додатковими електроприладами (мультиварка, електрочайник, пароварка) крім випадків, коли ці прилади входять до стандартного обладнання номера або видані для користування персоналом. Виходячи із номера, необхідно закривати крани, вимикати світло, телевізор та інші прилади.

Прибирання в номері. Зміна постільної білизни раз в 5 днів, зміна рушників здійснюється раз в 3 дні. Можлива позачергова зміна білизни. Прибирання номерів, раз в 3 дні. Час поточного прибирання з 10:00 до 12:00. При потребі прибрати додатково – повідомити про це адміністратора. Прохання в приміщенні готелю ходити тільки в тапочках чи змінному взутті.

Додаткові послуги. Гості можуть користуватись додатковими послугами готелю. Замовлення і оплату послуг можна здійснити у зручний час в адміністратора.

Знижки. Знижки передбачені для постійних клієнтів або у відповідності з наявною акцією.

Відвідувачі гостей. Перебування в номері відвідувачів дозволене з 8:00 до 23:00 за обопільної згоди адміністрації та гостя, що проживає.

Забуті речі. У разі виявлення забутих речей, адміністрація повідомляє про це власника. Забуті речі зберігаються протягом 1 місяця. У разі втрати речей, гість негайно повідомляє про це адміністратора. Якщо до закінчення терміну проживання гість не виставив свої вимоги, вважається що його речі не були загублені або пошкоджені.

Завдання збитків. При пошкодженні майна з вини або недбалості гостей і/або їх відвідувачів, складається акт встановленого зразка. Гість виплачує суму, що покриває завдані матеріальні збитки.

Порушення внутрішніх правил проживання. Якщо гість неодноразово порушує внутрішні правила проживання, що призводить до матеріальних збитків або створює незручності для проживання інших, адміністрація має право відмовити у поселенні або розірвати договір (здійснити виселення).

Розділ на стадії наповнення.